Ofte stilte spørsmål
Hva koster frakten?
Frakten koster 79. Alle ordre over kr 900 leveres fraktfritt. Vi sender kun til Norge, men dessverre ikke til Svalbard og Jan Mayen.
Kan jeg hente varene selv i Skien?
Dessverre har vi ingen fast løsning for dette, det går kun å bestille på nett.
Hva skjer om jeg ikke henter pakken på utleveringssted?
Du har 14 dager på å hente pakken på ditt hentepunkt. En uavhentet pakke går i retur tilbake til vårt lager. Selvfølgelig skal du få tilbake pengene for varene du har kjøpt, men vi belaster et gebyr på kr 200 som dekker våre kostnader knyttet til frakt og returhåndtering.
Hvor er pakken min?
Det kan være flere årsaker til at du ikke har fått pakken din. Dersom du har registrert en feil e-postadresse kan det være at du ikke har fått beskjed om hvor pakken din befinner seg. Sjekk derfor om du ser noen mailer fra oss i mailboksen din. Dersom du ikke har fått mail fra oss (sjekk spamfilter) ber vi deg kontakte oss så ser vi hva som har skjedd. Det kan også hende at pakken din er på vei, les gjerne mer info her.
Hvordan bytter jeg en vare?
Vi ønsker gjøre det enkelt for deg. Les mer her.
Hvordan bruker jeg angreretten?
Vi ønsker gjøre det enkelt for deg. Les mer her.
Jeg har mottatt en vare med feil eller som er skadet?
Hvis du mistenker at du har fått en feilvare, ber vi deg vennligst kontakte oss via e-post på hei@proutstyr.no. Skriv "Reklamasjon og ordrenummer" i emnefeltet, og en kort beskrivelse av hva som er feil med varen. Hvis du har mulighet, legg gjerne ved et bilde. Vi forsøker å svare deg innen 24 timer!
Hvor er ordrebekreftelsen min?
Like etter at betalingen er fullført sender vi deg en ordrebekreftelse. Dersom du ikke har fått denne (husk å sjekk spam filter), ta kontakt med oss. Dersom du har lagt inn en feil mailadresse er det viktig at vi får endret den slik at du får sporingsnummer og meldinger fra PostNord om når pakken din er klar for henting. Vi sender deg selvfølgelig også en ny ordrebekreftelse!
Jeg ønsker å endre bestillingen min, hva gjør jeg?
Dersom du ikke har fått mail med sporingsnummer av oss kan det hende vi rekker å gjøre en endring. Vi kan ikke gi noen garantier, men send oss en melding her. Dersom du har fått en mail fra oss om at pakken din er pakket med et sporingsnummer får vi dessverre ikke endret på bestillingen. Har du spørsmål - ikke nøl med å kontakte oss.
Jeg har en rabattkode, hvordan bruker jeg den?
Etter du har trykket "Gå til kassen" dukker det opp et felt i høyre kolonne på siden hvor det står "Gavekort eller rabattkode?". Her skriver du inn koden din. Så sant koden din fremdeles er aktiv vil du se at beløpet endrer seg.
Kan jeg avbryte en bestilling?
Dersom du ikke har fått melding om at pakken din er pakket med sporingsnummer - send oss en mail så ser vi om vi rekker å slette den i tide. Dette vil naturlig nok ikke koste deg noe. Dersom pakken din allerede er pakket kan vi dessverre ikke avbryte bestillingen og vanlige regler rundt retur, bytte, og angrerett gjelder.
Hvilke betalingsmetoder tilbyr dere?
Vi tilbyr kortbetaling gjennom Stripe, og PayPal, samt faktura gjennom Klarna.
Kan jeg få tilsendt Faktura?
Absolutt - velg Klarna i kassen!
Når får jeg pengene tilbake på konto?
Så snart vi har behandlet din retur får du en mail fra oss. Har du betalt med kort vil pengene være tilbake på kortet ditt i løpet av 10 virkedager. Har du betalt med PayPal vil du ha pengene tilbake på din PayPal konto i løpet av 1-2 dager. Ved fakturaløsning gjennom Klarna vil din faktura krediteres samtidig som du får bekreftelse fra oss om at vi har behandlet saken din.
Har dere en fysisk butikk?
Dessverre - vi driver kun nettbutikk.